Sponsorem tytularnym nie jest już firma ARGED, choć pozostaje ona w gronie tych, którzy ostrowski szczypiorniak wspierają, ale już na innych zasadach. Powodów decyzji nie znamy, bo na czwartkowej konferencji nie było przedstawicieli tej firmy. Prezes KPR-u Jakub Kaszuba podziękował jej za trzy lata mocnej współpracy.
Tym samym w nazwie drużyny pozostaje jeden sponsor tytularny - firma Rebud, która będzie na tej pozycji drugi sezon. A pełna nazwa zespołu to: Rebud KPR Ostrovia Ostrów Wielkopolski.
- Nigdy się nie zastanawiałem, czy wybrać piłkę ręczną, czy żużel. To wszystko zasługa prezesa, który wykonał kilka telefonów. Przyszliśmy kilka razy na mecz i spodobało się. Zostaliśmy i stwierdziliśmy, że będziemy wspomagać ten klub i mam nadzieję, że pozostaniemy jeszcze kilka lat – powiedział Przemysław Bluz, prezes firmy REBUD.
Po zmianach sytuacja finansowa klubu jest pod kontrolą – zapewnia prezes Jakub Kaszuba.
- My jako zarząd układamy to wszystko, cały czas szukamy nowych sponsorów, ale też wiemy jakie są czasy – mówi Kaszuba. - Uspokajam kibiców – wszystko jest pod kontrolą, nie ma powodów do obaw. Nie dbamy tylko i wyłącznie o firmy te tytularne, tylko dbamy o wszystkich, wszystkie zapisy umów wypełniamy. Stajemy na rzęsach, by to wszystko było pozapinane. Tutaj odejście firmy Arged – no wiadomo – szkoda, ale nie ma powodów do zmartwień kibiców czy zawodników.
Inauguracja sezonu 2024/2025 już w piątek 30 sierpnia o 20:00. Pierwszym meczem ORLEN Superligi będzie spotkanie w Ostrowie w 3mk Arenie. Rebud KPR Ostrovia zmierzy się z Zagłębiem Lubin.
Medialnym partnerem ostrowskiej drużyny jest Radio Eska.